Într-o postare pe rețelele de socializare renumitul chef Siserman Paul participant la prestigiosul show de cooking MasterChef taxează în termeni duri aroganță și snobismul dus la paroxism al patronului Transilvania Steak House Avram Gal.
Acesta din urmă prezenta zilele trecute un burger de 6.200 de euro pe care îl oferea unei tinere care fusese acceptată la prestigioasa Universitate Sorborna.
Avram Gal prezentând cadoul gastronomic de 6.200 de euro Sursa Foto Facebook Transilvania Steak House
Un gest care putea fi frumos și lăudabil dacă era oferită contravaloarea acelui burger dar a fost transformat într-un gest de o fățărnicie rar văzută și de un penibil trivial doar pentru a aduna niscaiva like-uri care poate poate se vor transforma în clienți iubitori de aroganțe.
Mesajul publicat de Siserman Paul:
Siserman Paul Sursa Foto Facebook Siserman Paul
”Cea mai proasta și mai mincinoasa reclama .
Și spun asta pentru ca toată informația vine de la angajați.
Dar sa ne uitam din alt punct de vedere :
“Cel mai scump burger din lume” costă 6.200 de euro, se gătește la Cluj și îi este destinat publicului Untold.
Ce conține? Sună a mișto, dar nu e: “UN KIL” de vită Kobe, o chiflă făcută cu maia veche de 300 de ani, apă virgină dintr-un iceberg din Antarctica, foiță de aur, cartofi de 700 de euro kilogramul, “caviar Beluga imperial”, trufe, jamon din cel mai costisitor, ou moale de găină araucana și alte ingrediente care să leșine orice snob profesionist.
Știrea mi se pare alta: “Burgerul prezentat, sâmbătă, în premieră a fost dăruit unei absolvente de liceu din Cluj-Napoca, Amalia Hațegan, care a fost admisă în acest an la Universitatea Sorbona din Paris, specialitatea Matematică-Informatică”.
Așa s-au gândit oamenii de la restaurant să premieze performanța: cu un maldăr de mâncare. Cu două kile de potol ridicol de scump, imposibil de consumat la o singură masă (ori chiar două) de un om normal. Doar așa știu unii să-și arate suprema apreciere: mațu’ plin, apoi aur pe hârtia igienică.
Că tot va studia fata matematicile, parcă văd formularea problemei: “Se dau 6.200 de euro, sub forma unui chiolhan hipercaloric și ultrafițos. Să se calculeze câte mese normale/ cărți/ haine/ alte chestii cu adevărat utile putea cumpăra de banii ăștia Amalia, în primele 3 luni din anul universitar”.
Apropo domnu’ patron vezi ca ți-a rămas putina foița de haur in colțul gurii:))
Mai mult de jumătate din text este preluat .(Diana Popescu)
Zi făina la toți gura cască și aplaudacii de serviciu care dacă ar fi sa treacă pragul restaurantului, nu ar avea bani sa bea o apa plata in el.“
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata