Procedura vizează reorganizarea companiei sub supravegherea instanței și sub îndrumarea unui administrator extern. Această măsură implică și desființarea unor locuri de muncă, potrivit presei germane.
Pandemia a dus la o scădere masivă a vânzărilor, punând presiune pe lichiditățile companiei, explică grupul de retail. În plus, comportamentul de consum al clienților continuă să fie reținut din cauza războiului din Ucraina. Blocajele la livrări, creșterea costurilor cu energia, salariile și aprovizionarea, creșterea ratelor dobânzilor și perspectivele economice au avut, de asemenea, un impact asupra P&C spre sfârșitul anului trecut. În plus, iarna blândă nu a oferit niciun stimulent suplimentar clienților pentru a cumpăra haine. Mulți oameni sunt forțați să facă economii din cauza inflației ridicate, astfel că retailerul nu poate să transfere clienților creșterea costurilor operaționale, explică compania. O altă problemă este funcționarea necorespunzătoare a magazinului online, costurile de logistică și cheltuielile de marketing, care trebuie, de asemenea, reduse semnificativ. În acest context, atenția retailerului va reveni asupra magazinelor tradiționale.
Peek&Cloppenburg este prezent în România cu brandul omonim. Retailerul deține opt magazine pe piața din România, patru dintre acestea fiind în mall-uri din București.