ROMÂNIA are șansa să fie din nou privită cu ochi buni pe întreg mapamondul, pentru că pornește o nouă campanie de promovare a ţării noastre pe cea mai mare rețea de televiziune – BBC Worldwide.
“Sunt imagini care au legătură mai degrabă cu istoria românească şi nu cu orașele ca destinații de city-break. Istoria este foarte importantă pentru noi, mai ales că în Europa Occidentală există concepții greșite despre România, că ar fi o junglă post-comunistă de beton.
De fapt, e o istorie de 3.000 de ani, o moștenire bogată, lucru pe care puțină lume îl știe, ceea ce permite României să fie una dintre țările cu cultura cea mai bogată din Europa.
Acesta este un adevărat punct care poate face ca occidentalii să fie atrași aici și România să fie vândută – în termeni de marketing. Există diferențe culturale, însă fiind și eu străin și privind România văd că acesta este un plus”, a spus producătorul Charlie Ottley, vineri seară, la “Exces de putere“.
Oraşele din România, promovate de Charlie Ottley
Charlie Ottley declară că sunt 50 de sporturi care vor fi transmise până la Anul Nou pe cea mai mare rețea de știre în limba engleză, cu 475.000.000 de telespectatori. “BBC este un organism de presă de mare încredere”, a mai spus el, adăugând că există un proces foarte clar de alegere a firmelor.
“Vreau să vă mulțumesc foarte mult, să vă mulțumesc din adâncul inimii, dumneavoastră și autorităților regionale care ne-au ajutat. Fără ajutorul lor n-am fi putut face această campanie.