Cei de la Consiliul Judeţean Cluj au transmis prin intermediul rețelelor de socializare modul prin care se pot semnala reclamațiile vis a vis de activitate operatorului de salubritate Supercom SA care operează pe raza județului Cluj.
,,Operatorul de salubrizare este acum la început de contract pe Lotul 1 (Cluj-Napoca, comunele arondate, și zona Huedin cu comunele arondate).
Așteptăm o îmbunătățire a intervenției pe această zonă.
În vederea asigurării unei monitorizări mai eficiente și centralizate a problemelor, vă rugăm să utilizați aplicația TimeScapeCamera (gratuit din AppStore sau Google Play) și să transmiteți pe Whatsapp la nr. 0770247631 doar poze de la locul sesizării!
Sesizările pot fi făcute și telefonic (sunt 3 operatori disponibili la dispecerat) sau prin email: cluj@supercom.ro ,,
Operatorul are la dispoziție maxim 24 de ore să remedieze problemele semnalate de către cetățeni prin mail sau aplicație, altfel va fi sancționat. “
Întrebarea noastră care are la baza strict o pură curiozitate jurnalistică este: Cum va monitoriza Consiliului Județean Cluj reclamațiile transmise către o adresă de email care aparține operatorului și de unde o să știe CJ Cluj câte și ce sesizări au fost trimise către operator și câte dintre ele au fost sau nu rezolvate?
Cei de la CJ Cluj îi vor creade pe cuvânt pe cei de la Supercom sau îi vor pune sa jure pe roșu ?