Reacția Lidl la gestul Sânzianei Negru de la Electric Castle: „Suntem întristați și nu înțelegem de ce”
Reprezentanții Lidl au luat măsuri după ce influencerița Sânziana Negru a aruncat la gunoi o pungă cu produsele magazinului, în timpul festivalului Electric Castle. Aflată la eveniment alături de partenerul său, Ștefan Floroaica, Negru a promovat inițial produsele Lidl, însă ulterior acestea au fost aruncate la gunoi de către Floroaica, momentul fiind surprins de alți participanți și publicat pe rețelele de socializare.
Incidentul a stârnit un val de indignare în rândul publicului, fiind considerat un act de risipă alimentară. Lidl a transmis că acest comportament este „motiv al încetării unor potențiale viitoare colaborări” cu influencerița, exprimându-și în același timp dezamăgirea: „Suntem întristați de ceea ce ea și partenerul ei au făcut și, mai ales, nu înțelegem de ce”.
Retailerul german, cunoscut pentru inițiativele sale împotriva risipei alimentare, inclusiv prin parteneriatul cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente, speră ca acest incident să servească drept lecție pentru conștientizarea importanței combaterii risipei. „Așteptarea noastră este ca o persoană cu care am mai avut colaborări punctuale în decursul ultimilor ani, să fie familiarizată cu ceea ce presupune risipa alimentară și cu demersurile noastre de combatere a risipei, demersuri vizibile în Social Media, mediul în care activează”, au adăugat reprezentanții Lidl.
Ei au subliniat, de asemenea, că speră ca fiecare să reflecteze asupra propriului comportament legat de risipa alimentară și să acționeze în consecință.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.