Scandal în Social Media: Reacția Lidl După Ce Sânziana Negru și Ștefan Floroaica au Aruncat la Gunoi Produsele Promovate
Sânziana Negru și Ștefan Floroaica se află în mijlocul unui scandal online, după ce au fost surprinși aruncând o pungă plină cu produse alimentare de la Lidl, imediat după ce le-au promovat pe Instagram. Incidentul, care a avut loc în timpul unui festival, a stârnit reacții vehemente din partea publicului și a reprezentanților Lidl.
După ce videoclipul promoțional a fost postat pe rețelele sociale, fotografia cu punga aruncată la gunoi a fost rapid distribuită online, generând controverse. Lidl a reacționat prompt la incident, exprimându-și dezamăgirea printr-un comunicat oficial.
„Am aflat cu tristețe, din social media, despre gestul Sânzianei şi al partenerului ei, pe care nu ni-l explicăm. Lidl este partener fondator al Rețelei Băncilor pentru Alimente, iar combaterea risipei alimentare este un pilon foarte important al strategiei noastre de sustenabilitate”, au declarat reprezentanții companiei.
Ei au subliniat că Lidl implementează constant măsuri pentru reducerea risipei alimentare și susține Băncile pentru Alimente atât cu produse, cât și financiar. De asemenea, compania promovează campanii și acțiuni menite să încurajeze clienții să reducă risipa alimentară.
„Urmează să avem o discuție cu Sânziana pe această temă şi vom analiza şi reevalua colaborarea cu ea. Ne pare foarte rău că a recurs la acest gest și vă asigurăm că angajamentul nostru de a lupta împotriva risipei alimentare este ferm”, au adăugat reprezentanții Lidl.
Incidentul a fost observat de câțiva tineri prezenți la festival, care au confirmat că produsele aruncate la gunoi erau aceleași cu cele promovate de influenceriță și iubitul ei. Aceștia au postat pe Instagram o fotografie a pungii aruncate, stârnind o reacție amplă în mediul online.
Unul dintre tineri a relatat pe Instagram: „Eram la Electric Castle și i-am văzut pe acești doi indivizi care promovau produsele Lidl. După ce au terminat de filmat, au aruncat punga cu produse la gunoi. Am verificat și erau exact produsele pe care le promovaseră. M-a șocat acest gest, mai ales că promovează fapte bune pe social media.”
Scandalul a adus în prim-plan importanța sincerității și responsabilității în promovarea produselor, mai ales când acestea sunt legate de campanii împotriva risipei alimentare.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.