Paul Nicolau, cunoscut publicului sub numele de Pescobar și recunoscut pentru succesul său cu lanțul Taverna Racilor, a atras din nou atenția printr-un gest generos. Recent, Nicolau a vizitat Târgul comercial din Vărbilău, unde a împărțit sume de bani producătorilor locali. Așa cum și-a obișnuit fanii, afaceristul a filmat întreaga acțiune și a postat-o pe rețelele de socializare, continuându-și inițiativele de a susține economia autohtonă.
Pe lângă succesul în afaceri, Nicolau s-a remarcat prin acțiuni de susținere a tinerilor, sportivilor și micilor producători români. La Vărbilău, acesta a distribuit câteva sute de lei în avans mai multor comercianți, anunțând că va reveni pentru a-și ridica produsele, precum brânza și mierea, susținând astfel activitatea micilor producători din zonă. „Am venit cu mașina mică, nu am loc acum, dar vă dau în avans. De fiecare dată când trec pe aici, iau câte o bucată de brânză. Să fie în economia locală”, a explicat Nicolau într-unul dintre filmulețele postate pe Instagram.
Gestul lui Pescobar vine la scurt timp după ce a fost premiat la începutul lunii octombrie ca „Antreprenor de top 2024” într-un eveniment organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, unde ministrul Radu Oprea i-a înmânat premiul și l-a felicitat pentru impactul său în domeniul gastronomic.
„Povestea mea a început acum 13 ani, cu 8.000 de lei împrumutați. Datorită valului pe care m-am urcat cu fructele de mare și personajului Pescobar, am avut o cifră de afaceri de 19 milioane de euro anul trecut, iar anul acesta estimăm 25 de milioane de euro,” a declarat Paul Nicolau, reafirmându-și angajamentul față de dezvoltarea pieței românești de fructe de mare și restaurante.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.