Iată un exercițiu pe care fiecare educator ar trebui să îl efectueze cu elevii săi! Diriginta unei clase de clasa a IX-a a propus o sarcină interesantă: să redacteze pe două coloane cum percepeau ei „profesorul bun” versus „profesorul rău”. Reacțiile adolescenților au fost revelatoare!
„Profesorul Bun” vs. „Profesorul Rău”: Perspectiva Elevilor de Liceu
În contrast cu profesorii care evită evaluările de la elevi, Gabriela Popescu, o profesoară de științe socio-umane, a abordat curajos feedback-ul oferit de studenții săi. În cadrul programului „Școala altfel”, în calitate de diriginte pentru clasa a IX-a, a creat o activitate inovatoare. Elevii au fost invitați să descrie în mod creativ „profesorul bun” și „profesorul rău” în ochii lor.
Sursa Foto republica.ro
Această temă a captivat imediat atenția elevilor. Aceștia și-au exprimat în mod liber opiniile cu privire la abordările profesorilor, contribuțiile lor fiind remarcabil de diversificate. Conform republica.ro, pentru elevi, un profesor care „strigă mereu în clasă”, „se enervează când nu înțelegi instantaneu” sau „recurge la violența verbală pentru a intimida” reprezintă o sursă majoră de nemulțumire. Alți elevi au subliniat faptul că nu tolerează profesorii care se prezintă nervoși la ore, dau teste neanunțate sau nu cultivă o conexiune prietenoasă cu studenții. Exemplele pot continua într-o manieră similară.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata