Istoria Mașinilor Electrice: De la Debutul în 1884 la Revenirea în Forță
În 1884, a fost prezentată prima mașină electrică de producție standard, deschizând calea pentru comercializarea vehiculelor electrice către public. La începutul anilor 1900, aproximativ o treime din toate vehiculele de pe șosele erau electrice. Această dominanță a început să scadă rapid în anii 1920, odată cu popularizarea benzinei și inovațiile aduse de Henry Ford.
Ferdinand Porsche, fondatorul celebrei mărci de mașini sport, a creat în 1898 un vehicul electric numit „P”, înainte de a introduce primul model hibrid din lume, care funcționa atât pe electricitate, cât și pe un motor cu combustie internă. În 1906, Mercedes-Benz a lansat modelul electric Mercedes Mixte, folosit ca taxi în orașe și adoptat ulterior ca mașină de curse în 1907.
Astăzi, asistăm la o reîntoarcere spectaculoasă a tehnologiei vehiculelor electrice. Prima fotografie din acest articol ilustrează un grup de camioane electrice aflate în funcțiune în Marea Britanie, datând din 1917.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata