April 17, 2025
img_6117-1
Get in touch with us

Brandul de parfumuri al Denisei Tănase a atins o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, pornind de la o idee notată pe un șervețel și o investiție de câteva sute de euro. Succesul afacerii se datorează și implicării active a surorii sale, Raluca, în gestionarea și dezvoltarea proiectului.

Cum a convins-o Denisa Tănase pe sora ei să i se alăture în afaceri

Raluca Tănase a făcut pasul către antreprenoriat după o perioadă dificilă, marcată de eliminarea sa de la „Bravo, ai stil!”. Dezamăgită de rezultat și afectată profund de această experiență, i-a împărtășit surorii sale, Denisa, cât de mult a marcat-o acel moment. Atunci, Denisa a văzut o oportunitate de a o sprijini și a propus să se alăture afacerii sale.

„Atunci când a ieșit din concurs, ea s-a consumat foarte tare. Eu m-am bucurat, mi s-a părut că se consuma foarte tare în emisiune. Ăla a fost momentul în care ea a făcut trecerea…atunci a intrat ea și a început să lucreze cu noi”, a povestit Denisa. În acea perioadă, Denisa urma să viziteze o fabrică din Italia, locul în care se producea make-up-ul pentru brandul său, și i-a propus surorii sale să o însoțească. „Am zis: „A, ce bine, vii cu noi mâine!”. După o seară de discuții și clarificări, Raluca a fost convinsă și, entuziasmată de idee, a acceptat. „Era atât de încântată Raluca”, a adăugat Denisa.

Sursa foto Google

Aceasta a fost momentul în care Raluca a început să se implice activ în dezvoltarea afacerii, devenind un partener important în gestionarea și expansiunea brandului. De la acea decizie, surorile Tănase au lucrat împreună pentru a transforma o idee într-un succes de afaceri, iar Raluca a devenit un pilon de nădejde pentru Denisa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *