Dan Negru, cunoscutul prezentator TV, nu doar că domină piața televiziunii din România, dar și-a construit o afacere profitabilă în imobiliare. Conform apropiaților săi, Negru investește câte 150.000 de euro în fiecare clădire pe care o deține, reușind să închirieze spațiile cu 25 de euro pe metru pătrat. Fără a apela la credite bancare, acesta a preferat să plătească integral fiecare investiție, bazându-se pe câștigurile din chirie pentru a-și recupera fondurile.
Potrivit publicației Viva.ro, Negru câștiga peste 15.000 de euro lunar din rolul său de prezentator la Antena 1, iar veniturile sale din chirii se ridică la aproximativ 50.000 de euro pe lună. Recent, acesta și-a extins afacerile imobiliare și în orașul natal, Timișoara, de unde încasează aproximativ 20.000 de euro lunar din chirii.
De peste două decenii stabilit în București, Dan Negru a prezentat numeroase emisiuni de succes la Antena 1, precum “Te pui cu blondele?”, “Next Star”, și legendarul program de Revelion, în care a fost lider de audiență ani la rând. De asemenea, de 10 ani este și gazda concursului cu premii “DA sau NU”, difuzat pe postul Prime TV din Republica Moldova.
Prezentatorul și-a construit o vilă impresionantă în București, evaluată la 400.000 de euro, din veniturile proprii. Pe lângă cariera de succes, Negru este pasionat de grădinărit. Prietenii spun că și-a dorit o grădină mare unde să cultive legume precum castraveți, ardei și roșii, pasiune ce îi permite să evite vizitele la piață în timpul verii. Vila sa este un adevărat colț de rai pentru familia sa, inclusiv pentru câinele lor, un ciobănesc mioritic pe nume Google.
Prietenii lui Dan îl descriu ca pe un “șef de șantier”, care a supravegheat îndeaproape lucrările la casă, alegând personal materialele de construcții la prețuri bune și asigurându-se că muncitorii nu pierd timpul.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.