Cum arăta și ce făcea Pescobar în 2018: Imaginea cu patronul Tavernei Racilor s-a viralizat rapid
Paul Nicolau, cunoscut sub pseudonimul Pescobar, a intrat în lumea afacerilor acum mai bine de un deceniu, devenind primul distribuitor de raci din România pentru restaurante. Ambiția sa de a revoluționa industria HoReCa l-a propulsat în atenția publicului și a presei.
Înainte de a-și construi imperiul cu fructe de mare, Pescobar a fost angajat ca agent de vânzări, dar dorința de a evolua l-a determinat să-și deschidă propria afacere. A început să vândă raci fierți în Piața Obor, folosind bani împrumutați. Ideea i-a venit după o simplă căutare pe Google, unde a descoperit potențialul unei ferme de raci.
„Mă aflam într-un moment de agonie și am scris pe Google ‘idei de afaceri’. Am dat scroll și am ajuns la raci. Era un CD care te învăța să faci o fermă de raci. Am citit și am văzut o industrie întreagă în jurul racilor. Mi-am zis atunci că dacă alții pot, de ce să nu implementez și în România?”, a povestit Pescobar pentru Cancan.ro.
Cu determinare și ingeniozitate, Pescobar a crescut rapid vânzările. În 2020, în plină pandemie de COVID-19, el s-a adaptat situației și și-a extins afacerea în mediul online prin platforma Fish to Door.
„Am început prospectând piața printr-o minciună inofensivă. Am rugat o prietenă să sune la restaurantele din București și să spună că avem raci de vânzare, deși nu aveam. Voiam să văd dacă există cerere. Am primit comenzi și astfel am știut că merită să continui. Toate acestea le-am realizat cu bani împrumutați, 8000 de lei de la un fost coleg de muncă”, a mai spus Pescobar pentru Cancan.ro.
Recent, Pescobar a republicat o imagine din 2018, când vindea fructe de mare la o tarabă din Parcul Crângași, însoțită de mesajul: „Muncește până când nu mai trebuie să te prezinți”. Această imagine a devenit rapid virală.
Odată ce afacerea cu raci a prins avânt, Pescobar a extins activitatea, exportând fructe de mare și deschizând primul restaurant Taverna Racilor în Herăstrău. În scurt timp, a devenit cunoscut ca „omul cu raci”, construind o afacere de milioane de euro. În prezent, Pescobar deține mai multe locații Taverna Racilor în toată țara – Cluj, Timișoara, Mamaia și București – și are peste 500 de angajați.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata