octombrie 12, 2025
img_4594-2-1
Get in touch with us

Afacerea Danei Nălbaru și a lui Dragoș Bucur, ținta recenziilor negative: clienții reclamă produse de slabă calitate și prețuri exorbitante. Descoperă în articol cât a plătit un bărbat pentru două dobrogene, două ceaiuri reci și două prăjituri la patiseria fostei soliste HI-Q.

Dana Nălbaru și Dragoș Bucur dețin o patiserie artizanală unde oferă o gamă variată de produse, precum pâine, checuri, prăjituri și plăcinte. Situată în zona Otopeni din București, afacerea lor continuă să funcționeze, deși cu ceva timp în urmă cântăreața a dezvăluit că, după ce s-au mutat la țară, nu mai pot gestiona brutăria personal. Totuși, aceasta a rămas în grija unor persoane de încredere.

„Pentru că ne-am mutat în Argeș, timpul pe care îl dedicăm afacerii din Otopeni s-a redus drastic, așa că am predat cârma generației tinere. Azi am făcut o vizită în locație și am fost încântați de îmbunătățirile aduse, aerul nou se simte. Alt vibe! Îmi place mult.”, a scris Dana Nălbaru pe Instagram.

Cât costă produsele la patiseria Danei Nălbaru și a lui Dragoș Bucur

Deși Dana Nălbaru s-a declarat încântată de locația patiseriei lor, părerile clienților sunt împărțite. Mai mulți oameni au lăsat recenzii negative, susținând că experiența oferită de afacerea celor doi a fost dezamăgitoare.

Un client, Mohamed, a povestit că produsele pe care le-a încercat nu au avut gust și a considerat prețurile mult prea ridicate. Pentru două dobrogene, două ceaiuri reci și două prăjituri, acesta a plătit 135 de lei.

Sursa foto Google

„Zero gust, exagerat de scump. Nu înțeleg cum există review-uri care laudă produsele, probabil sunt prieteni ai proprietarilor. Dobrogeana este făcută cu brânză fără gust, fără sare. Produsele ar trebui să justifice prețul, dar aici nu e cazul. Îmi pare rău, dar 135 de lei pentru ce am primit este exagerat”, a scris Mohamed într-o recenzie.

Așa cum am menționat anterior, Mohamed nu este singurul client nemulțumit de patiseria artizanală a Danei Nălbaru și a lui Dragoș Bucur. Mai mulți clienți și-au exprimat dezamăgirea, criticând atât calitatea produselor, cât și prețurile ridicate.

„Experiență oribilă, prețurile sunt exagerat de mari pentru calitatea oferită. Această bucată de plăcintă de mere cu ‘blat’ complet crud a costat 24,5 lei. Blatul arată dezamăgitor și este necomestibil. Nu recomand.”

„Oribilă experiență! Am luat de multe ori o porție sărată și una dulce pentru pauza de masă, niciodată sub 50-60 RON. Torturile și prăjiturile sunt colorate, dar complet insipide. Prețurile sunt nejustificat de mari.”

„Dezamăgitor! Produse fără gust. Cum spunea cineva într-un alt review, pâine înmuiată în apă cu zahăr. Prețurile sunt foarte mari în raport cu gustul. Nu contest calitatea ingredientelor, dar așteptările mele erau altele.”

„Cozonacul a fost vechi, deși livrat ca proaspăt. Era ca un bolovan, fără prospețime și fără legătură cu produsele artizanale. Și acru! O experiență oribilă.”

Acestea sunt doar câteva dintre recenziile care au atras atenția asupra nemulțumirilor clienților.

Sursa foto Google

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *