Afacerea Danei Nălbaru și a lui Dragoș Bucur, ținta recenziilor negative: clienții reclamă produse de slabă calitate și prețuri exorbitante. Descoperă în articol cât a plătit un bărbat pentru două dobrogene, două ceaiuri reci și două prăjituri la patiseria fostei soliste HI-Q.
Dana Nălbaru și Dragoș Bucur dețin o patiserie artizanală unde oferă o gamă variată de produse, precum pâine, checuri, prăjituri și plăcinte. Situată în zona Otopeni din București, afacerea lor continuă să funcționeze, deși cu ceva timp în urmă cântăreața a dezvăluit că, după ce s-au mutat la țară, nu mai pot gestiona brutăria personal. Totuși, aceasta a rămas în grija unor persoane de încredere.
„Pentru că ne-am mutat în Argeș, timpul pe care îl dedicăm afacerii din Otopeni s-a redus drastic, așa că am predat cârma generației tinere. Azi am făcut o vizită în locație și am fost încântați de îmbunătățirile aduse, aerul nou se simte. Alt vibe! Îmi place mult.”, a scris Dana Nălbaru pe Instagram.
Cât costă produsele la patiseria Danei Nălbaru și a lui Dragoș Bucur
Deși Dana Nălbaru s-a declarat încântată de locația patiseriei lor, părerile clienților sunt împărțite. Mai mulți oameni au lăsat recenzii negative, susținând că experiența oferită de afacerea celor doi a fost dezamăgitoare.
Un client, Mohamed, a povestit că produsele pe care le-a încercat nu au avut gust și a considerat prețurile mult prea ridicate. Pentru două dobrogene, două ceaiuri reci și două prăjituri, acesta a plătit 135 de lei.
Sursa foto Google
„Zero gust, exagerat de scump. Nu înțeleg cum există review-uri care laudă produsele, probabil sunt prieteni ai proprietarilor. Dobrogeana este făcută cu brânză fără gust, fără sare. Produsele ar trebui să justifice prețul, dar aici nu e cazul. Îmi pare rău, dar 135 de lei pentru ce am primit este exagerat”, a scris Mohamed într-o recenzie.
Așa cum am menționat anterior, Mohamed nu este singurul client nemulțumit de patiseria artizanală a Danei Nălbaru și a lui Dragoș Bucur. Mai mulți clienți și-au exprimat dezamăgirea, criticând atât calitatea produselor, cât și prețurile ridicate.
„Experiență oribilă, prețurile sunt exagerat de mari pentru calitatea oferită. Această bucată de plăcintă de mere cu ‘blat’ complet crud a costat 24,5 lei. Blatul arată dezamăgitor și este necomestibil. Nu recomand.”
„Oribilă experiență! Am luat de multe ori o porție sărată și una dulce pentru pauza de masă, niciodată sub 50-60 RON. Torturile și prăjiturile sunt colorate, dar complet insipide. Prețurile sunt nejustificat de mari.”
„Dezamăgitor! Produse fără gust. Cum spunea cineva într-un alt review, pâine înmuiată în apă cu zahăr. Prețurile sunt foarte mari în raport cu gustul. Nu contest calitatea ingredientelor, dar așteptările mele erau altele.”
„Cozonacul a fost vechi, deși livrat ca proaspăt. Era ca un bolovan, fără prospețime și fără legătură cu produsele artizanale. Și acru! O experiență oribilă.”
Acestea sunt doar câteva dintre recenziile care au atras atenția asupra nemulțumirilor clienților.
Sursa foto Google