Coreea de Sud, în lupta cu declinul natalității, a decis să creeze un minister dedicat provocărilor demografice, în încercarea de a inversa această tendință alarmantă, în special în rândul generațiilor Y și Z. Orașul Busan a luat deja inițiativa, oferind până la 40.000 de dolari cetățenilor pentru a se căsători, potrivit The New Zealand Herald.
Scăderea natalității în Coreea de Sud a atins un nou minim istoric anul trecut, iar autoritățile depun eforturi pentru a convinge tinerii să-și întemeieze familii. Cu toate acestea, mulți dintre aceștia preferă să se concentreze pe carieră și stil de viață, în detrimentul căsătoriei și copiilor. Park Yeon, o influenceriță de 28 de ani, a declarat că preferă să își cheltuiască banii pe haine și călătorii, punând fericirea actuală înaintea planurilor de viitor.
Profesorul Jung Jae-hoon de la Universitatea pentru Femei din Seul explică faptul că tinerii coreeni sunt mai interesați de succesul personal și de statutul social decât de întemeierea unei familii. Aceasta este una dintre principalele cauze ale scăderii ratei natalității, în ciuda măsurilor de stimulare adoptate de guvern.
În Busan, autoritățile au lansat un program pilot pentru a încuraja căsătoria. Tinerii cu vârste cuprinse între 23 și 43 de ani care locuiesc sau lucrează în oraș pot participa la evenimente organizate special pentru a-și găsi un partener de viață. Cuplurile care decid să se căsătorească pot primi până la 53.000 de dolari, sumă care include un bonus pentru achiziția unei case și o subvenție pentru chirie timp de cinci ani.
Dacă acest program pilot va avea succes, autoritățile din Busan intenționează să-l extindă în 2025, incluzând și cetățeni străini care lucrează sau locuiesc în regiune.
Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioada campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.