March 18, 2025
FB_IMG_1742284616729
Get in touch with us
Ascultă articolul


Pescobar cucerește Londra cu un preparat inedit: shaorma cu caracatiță. Prețul și încasările uriașe din primul weekend

Pescobar a dat din nou lovitura, de data aceasta la Londra. Antreprenorul român și-a extins afacerea și în capitala Marii Britanii, unde, la începutul lunii martie, a inaugurat un nou restaurant care a atras imediat atenția printr-un preparat inedit: shaorma cu caracatiță.

Preparatul, promovat de Pescobar ca fiind unic în lume, a devenit rapid vedeta meniului. „Octopus Kebab” – așa cum l-a denumit – este, potrivit acestuia, o invenție fără precedent. „Care îmi găsește așa ceva pe tot internetul, eu îi fac plata direct. Oriunde în lume te uiți, dacă găsești Octopus Kebab care să stea pe băț, să-mi spuneți!”, a declarat afaceristul.

Cât costă shaorma cu caracatiță în restaurantul din Londra

Produsul care a stârnit curiozitatea britanicilor și a românilor deopotrivă costă 17,8 lire sterline – echivalentul a aproximativ 105 lei. „E o caracatiță gătită, care vine direct din Senegal. Noi doar o încălzim, totul e natural, fără chimicale. Avem și hot-dog de caracatiță, avem și Fritto Misto”, a mai spus Pescobar.

Încasări de peste un milion de lire în doar două zile

Deschiderea restaurantului din Londra s-a dovedit a fi un succes răsunător. În primul weekend de activitate, afaceristul a înregistrat încasări record – peste 1,1 milioane de lire sterline (aproximativ 6,5 milioane de lei). „Nu mă mai umflați cu pompa, că doar un milion de pounds am făcut, nu trei. În două zile, atât am încasat. Și uite, e ora 12.00 și e deja plin în restaurant”, a declarat Pescobar.

Noul local pare să confirme încă o dată intuiția de afaceri a antreprenorului român, care continuă să surprindă piața culinară prin combinații neașteptate și campanii de promovare virale.

Disclaimer: News Cluj nu are contracte de publicitate cu nici un partid politic sau agenție guvernamentală direct sau sub forma unor campanii de informare. News Cluj consideră că aceste sume nu sunt nimic altceva decât un ajutor mascat care distorsionează piața media.News Cluj acceptă contracte cu partidele politice doar în perioadaPrecizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal. campaniilor electorale. Publicitatea electorală marcată ca atare fiind normală pe perioada alegerilor.
#presacurata

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *